Mainonnalla aidosti tuloksia
Tulospohjaista mainontaa optimoidaan tyypillisesti kohti tavoite ROAS- tai CPA-tasoa. Google Ads Shopping -kampanjoissa tyypillinen ROAS-tavoite voi olla 700–900 %. Sovellusmainonnassa yksittäisen sovelluksen tavoite-lataushinnaksi voidaan asettaa muutama euro, jolloin kampanjat optimoidaan kohti tavoite CPI-hintaa (Cost per Install).
Tulospohjaisen mainonnan tiimimme koostuu huippuammattilaisista, joilla on kokemusta satojen tuhansien eurojen kuukausibudjettien optimoinnista. Vahvan paikallisen tiimin lisäksi saat kauttamme käyttöösi yli 700 kansainvälistä huippuammattilaista Making Science -yhteistyömme kautta.
Mediat
Shopping-kampanjat (Shopping)
SEO-konsultointi
Sovellusmainonta (App-kampanjat)
Maksettu some
Ohjelmallinen display
Feed-pohjainen mainonta
Kanavat
Ad-tech
Asiantuntijat
15 paikallisen asiantuntijan ja yli 700 kansainvälisen huippuammattilaisen tiimi käytettävissäsi.
Ota yhteyttä
Olipa asiasi sitten pieni tai iso, meitä kiinnostaa se kuulla. Olemme tunnettuja nopeasta ja ammattitaitoisesta palvelusta.