NØRR3 Media Insights -työkalun avulla saat ymmärryksen kohderyhmäsi 360 mediakäytöstä inter- ja intramediatasolla ja kuinka se eroaa keskimääräisestä käytöstä. Näet helposti erot esim. eri-ikäisten henkilöiden mediakäyttäytymisessä – tai eri alueilla asuvien kesken. Näet myös kohderyhmät yhdistävät mediaryhmät ja näin pystyt hyödyntämään dataa laaja-alaisesti.
Data tulee NØRR3 omasta paneelitutkimuksesta ja jatkuvaan kyselyyn on mahdollista saada mukaan oma kysymyksesi, mikäli haluat selvittää oman tai potentiaalisen asiakaskuntasi tarkan mediakäyttymisen ja brändisi preferroinnin. Paneelin toteuttaja on sertifioitu Norstat. Paneelin vuosittainen n = n. 10.000.
Tarjous: Annamme jokaiselle uudelle asiakkaalle veloituksettoman kohderyhmä-analyysin yhdestä valitusta kohderyhmästä.