Luovien testaus
Luovien testaus on prosessi, jossa markkinoijat kokeilevat erilaisia luovia elementtejä, kuten mainoskuvia, otsikoita ja mainostekstejä selvittääkseen mikä niistä resonoi parhaiten kohdeyleisön kanssa ja tuottaa parhaat tulokset mainoskampanjassa.
Dynaamiset aineistot
Dynaamiset aineistot ovat tietoja, jotka muuttuvat ja päivittyvät automaattisesti sen perusteella, kuka niitä tarkastelee tai mitä toimintoja suoritetaan. Näitä tietoja voidaan käyttää esimerkiksi personoitujen mainosten tai copy-tekstien luomiseen.
HTML- ja videoaineistot
HTML- ja videoaineistot ovat keskeisiä elementtejä digimainonnan tehokkuudessa. HTML mahdollistaa dynaamisten bannerien rakentamisen ja muokkaamisen ketterästi. Videoaineistoja voidaan luoda satoja eri variaatioita mm. templateja hyödyntämällä.
Ota yhteyttä
Olipa asiasi sitten pieni tai iso, meitä kiinnostaa se kuulla. Olemme tunnettuja nopeasta ja ammattitaitoisesta palvelusta.