360-mediastrategia viedään käytäntöön tuloksellisen ja huolellisen mediasuunnittelun ja -operoinnin keinoin. Yhdistämme kohderyhmään vetoavan mediasuunnittelun, eri mediakanavien operoinnin sekä mainonnan optimoinnin yhdeksi kanavariippumattomaksi kokonaisuudeksi.
NØRR3:lla mediasuunnittelussa korostuvat medioiden läpikotainen tuntemus sekä kokonaisvaltainen suunnittelu kaikkien offline- ja online-kanavien osalta. Emme jää yksittäisten kanavien vangiksi, vaan katsomme kokonaiskuvaa liiketoimintalähtöisesti: mainoksesi näkyy siellä, missä se tavoittaa juuri oikean kohderyhmän vaikuttavasti ja kustannustehokkaasti, oli kyseessä sitten TikTok tai Maaseudun Tulevaisuus.
Hyvin toteutettuna mediaostaminen, -operointi ja -optimointi tuovat sekä kustannussäästöjä että parempia tuloksia. Ostamalla mediaa meidän kauttamme saat 15 % mediatoimistoalennuksen sekä parhaat mahdolliset asiakaskohtaisesti neuvotellut lisäalennukset. Optimointi on olennainen osa erityisesti digitaalisten kanavien operointia. Sillä voi saavuttaa merkittäviä tulosparannuksia, kun optimoidaan kokonaisuutena eri kohderyhmiä, kanavia, mainosformaatteja, aineistoja sekä viestejä. Optimointiin voidaan yhdistää myös dynaaminen mainonta.
Luova suunnittelu ja tuotanto täydentävät mediasuunnittelupalveluitamme. Onnistuneet markkinointiratkaisut vaativat luovan ja median saumatonta yhteispeliä. Koska meillä on hyvä ymmärrys mediasta, pystymme itse rakentamaan asiakkaillemme toimivia pienempiä konsepteja sekä tuottamaan kohderyhmään ja mediaan sopivia mainoksia kustannustehokkaasti. Näin koko prosessi luovasta suunnittelusta tuotannon kautta operointiin nopeutuu ja tehostuu.